TAPDK SÜRE UZATIMI

2012 yılı  TAPDK satış belgesi süre uzatım işlemleri 02.01.2012 – 30.03.2012 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

TAPDK Satış belgeleri süre uzatımında bu yıl farklı bir yol izlenecektir.Kurum hesabına süre uzatım işlem bedelini yatıran satıcılar, Ziraat Bankasına yapılan işlem bedeli ödemesine ilişkin dekont, (aslını ibraz etmek suretiyle) işyeri açma ve çalışma ruhsatı fotokopisi ve mevcut satış belgeleri ile birlikte  Odamıza başvuru yapacaklar ve süre uzatım işleminin belge üzerinde gösterilmesini sağlayacaklardır.

İşyeri açma ve çalışma ruhsatı ibrazı zorunluluğu sadece perakende satış belgelerinin süre uzatım işlemi için zorunludur. Açık alkollü içki satış belgeleri ve toptan satış belgeleri için yapılacak süre uzatım işlemleri esnasında ruhsat ibrazı gerekmemektedir.

Bilindiği üzere işlem bedelinin satıcılar tarafından Kurum sicil numarası beyan edilerek Kurum hesabına yatırılmaması, diğer bir değişle T.C. kimlik numarası veya vergi numarası beyan edilerek (yeni başvuru bedeli şeklinde) ödeme yapılması halinde, sistem ödemenin süre uzatım işlemi için yatırıldığını algılayamayacak ve söz konusu belgeler Mart ayı sonu itibariyle doğrudan iptal duruma düşecektir.
Bu nedenle 2012 yılı süre uzatım işlem bedelini T.C. kimlik numarası veya vergi numarası beyan ederek (yeni başvuru bedeli şeklinde) Kurum hesabına yatıran satıcılara ait Kurum sicil numarası, ad, soyad ve dekont (şube kodu, dekont tarihi, dekont numarası ve tutar) bilgilerini içeren listenin Mart ayının son haftasında Kuruma gönderilmesi gerekmektedir.

Adres: Fevzipaşa Mah. Eski PTT Sokak No:10 Ayvalık - Balıkesir   /   Tel: 0 266 312 56 60 - 0 266 312 15 17   /   Faks: 0 266 312 22 83   /   Eposta: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.