İşletmelerde E-defter, E-fatura, E-arşiv Zorunluluğu ve Uygulaması Eğitimi

İşletmelerde  E-defter, E-fatura, E-arşiv Zorunluluğu ve Uygulaması Eğitimi

Kurumlarda e-dönüşüm uygulamalarının bir sonucu olarak defter, kayıt ve belgelerin bilgi işlem sisteminde oluşturulması, elektronik ortamda iletilmesi ve muhafaza edilmesi konusunda önemli gelişmeler yaşanmaktadır. Sözkonusu gelişmelerden birisi de  ticaret hukuku ve vergi mevzuatı gereğince oluşturulması gereken çeşitli defter, belge ve kayıtların elektronik ortamda oluşturulması, iletilmesi ve muhafaza edilmesidir.

Ayvalık Ticaret Odası'nda 12 Aralık Cuma günü saat 10.00-17.00 saatleri arasında İşletmelerde  E-defter, E-fatura, E-arşiv Zorunluluğu ve Uygulaması Eğitimi" düzenlenecektir.

Ayvalık Ticaret Odası'nda 12 Aralık Cuma günü saat 10.00-17.00 saatleri arasında bu konuda bir eğitim düzenlenecektir. TOBB ETÜ Sürekli
Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi'nden uluslararası tecrübeye sahip, CPA lisanslı  uzman bir eğitimci  tarafından gerçekleştirilecek eğitimin içeriği şu şekildedir:

E-Fatura:

·E-fatura zorunluluğu kapsamında olan mükellefler

·E-fatura başvuru işlemleri

·Elektronik serfitika/mali  mühür işlemleri

·E-fatura uygulamasında entegrasyon ve özel entegrasyon yöntemleri

·E-fatura uygulamasında portal yöntemi

·Portal yönetiminde e-fatura oluşturma gönderme ve alma işlemleri

·E-fatura uygulamasına kayıtlı mükelleflere-faturanın teslimi

·E-fatura uygulamasına kayıtlı olmayanlara faturanın teslimi

·Nihai tüketicilere-faturanın teslimi

·E-fatura kapsamında irsaliye uygulaması

·E-fatura uygulamasında temel fatura/ticari fatura senaryoları

·E-fatura uygulamasında faturanın iadesi/reddi işlemleri

·E-fatura /e-arşiv ilişkisi

E- defter

·E-fatura/e-defter ilişkisi

·E-defter tutmak zorunda olan mükellefler

·E-defter tutma zorunluluğu ne zaman başlayacak?

·E-defter tutmak için başvuru işlemleri

·Gerçek kişilerin e-defter başvuru işlemleri

·Şirketlerin/tüzel kişilerine e-defter başvuru işlemleri

·Hangi defterler e-defter olarak tutulacak

·E-defter uygulamasında defterlerin açılış ve kapanış onayları

·E-defter beratı usul ve esasları

·Gerçek kişilerde e-defter beratı alınması

·Şirketlerde/tüzel kişilerde e-defter beratı alınması

·E-defterlerin aylık dönemler şeklinde oluşturulması

·E-defter uygulamasında mali mühür ve zaman damgası

·E-defter tutma zorunluluğuna uymamanın cezai yaptırımı

E-arşiv

·E-arşiv uygulaması

·E-arşiv başvuru işlemleri

·E-arşiv uygulamasında yöntemler

·E-defter/e-arşiv ilişkisi

·E-fatura/e-arşiv ilişkisi

·Genel olarak e-fatura/e-defter/e-arşiv uygulamasında sorumluluklar ve yasal yükümlülükler

Adres: Fevzipaşa Mah. Eski PTT Sokak No:10 Ayvalık - Balıkesir   /   Tel: 0 266 312 56 60 - 0 266 312 15 17   /   Faks: 0 266 312 22 83   /   Eposta: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.