Değerli Üyelerimiz,
Seminerin ilk aşaması olan “Yeni Dönemin İletişim Dili ve Konuşmada İfade Gücü” konulu eğitim 18 Aralık 2021 Cumartesi günü 13.00-17.30 saatleri arasında İtibar Yönetimi Danışmanı Aylin Onart tarafından Odamız Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir. Eğitim ücretsiz olup tüm üyelerimizin katılımına açıktır, eğitim sonunda katılımcılara eğitim sertifikası verilecektir. Pandemi sebebiyle eğitime katılım sağlayabilmek için HES Kodu ve aşı kartınızı hazır bulundurmanız gerekmektedir. Katılımcı sayısını belirleyebilmemiz için aşağıdaki formu 16 Aralık 2021 Perşembe gününe kadar doldurmanızı rica ederiz.
https://forms.gle/FoTVFMf9eY3Yzdew6
Önümüzdeki haftalarda düzenleyeceğimiz “Değişim Döneminde Satış ve Marka İtibarı” eğitimi yine İtibar Yönetimi Danışmanı Aylin Onart tarafından verilecektir. Bu iki eğitim birbiri ile bağlantılı olacaktır. Son derece faydalı olacağına inandığımız bu eğitimlere katılmanızı önemle rica ederiz.
Eğitim Detayları
“YENİ DÖNEMİN İLETİŞİM DİLİ VE KONUŞMADA İFADE GÜCÜ”
İş yapış şekillerinin pandemi sonrası hızla değiştiği iş dünyasında işimizi, kendimizi, ürünümüzü, markamızı etkili bir anlatımla karşımızdaki kişi veya kişilere aktarmak, güçlü iletişim, etkili geri bildirim ve ilham vererek etkileme konusunda gelişim sağlamak ve tüm bu yetkinliklerin farkına vararak değişen iş dünyasında başarı kazanmak, potansiyelinizi gerçeğe dönüştürmek amacıyla hazırlanan “Yeni Dönemde Etkili İletişim, İkna ve Hitabet” eğitimi ile marka yöneticilerinin ve çalışanlarının, kurumsal hayatın değişen dinamiklerinin başında yer alan belirsizlik ve risk ortamında, iletişim ve müzakere becerilerinin gelişimi hedeflenmektedir.
Konuşmada en önemli iki kriter; dinlenmeye değer bulunmak ve aktarılan mesajların doğru algılanıp benimsenmesini sağlamaktır. Akılda kalıcı ve kendine özgü nitelikte bilgiyi doğru aktarma ve kısa zaman dilimlerinde odaklanmış bilgiyi etkin bir şekilde paylaşma yöntemlerinin yeni dönemle birlikte öneminin daha fazla ortaya çıkması ve farkına varılmasıyla, şirketleri ve markaları temsil eden herkes için bireysel iletişim becerisi artık olmazsa olmaz, temel bir yetkinlik haline gelmiştir.
İş yaşamında büyüme, kârlılık, sürdürülebilirlik, satış, pazarlama gibi tüm temel iş hedeflerine ya da değişimi yönetmeye giden yolda ikna edilmesi gereken birçok paydaş mevcut. Paydaşların tercih, karar ve davranışlarında algı ve diğer duygusal motivasyonların önemi nedeniyle liderler, yöneticiler, çalışanlar, kendini ve şirketini, bireysel iletişim yetkinliği ile rekabette öne çıkarmaktadır.
Kimler Katılabilir?
Kendisini ve düşüncelerini çalışanlarına, müşterilerine kısaca iş dünyasındaki tüm paydaşlara daha etkili iletmek, anlatmak ve aktarmak isteyen herkes. Şirket içindeki ya da dışındaki paydaşlara hitap eden, şirketi veya markayı temsil eden çalışanlar ve yöneticiler.
Eğitim İçeriği
Bireysel İletişim ve İtibar Yönetimi
İş Hayatında Hikayeleştirme ile Etkileme ve İkna
Değişim ve Paradigmayı Yakalamak
Etkili Konuşmada Temel Prensipler
Konuşmada İfade Gücü ve Satışa Etkisi
Güçlü Konuşma İçeriği Oluşturma
Hitabet ve Beden Dili
Satış Odaklı İletişim Dili
Anlatımda Gözlem Gücünü Kullanmak
Konuşma Sürecinde Bilgi Birikimini Etkin Kullanmak
Tasarım Odaklı Düşünme ve Anlatım
Akıcı ve İkna edici bir şekilde iletişim kurmak
Telaffuzlar (Fonetik) ve Terminoloji Kullanımı
Konuşma Kusurları
İyi Bir Konuşmacı/Anlatıcı da Olması Gereken Özellikler
Konuşmada Doğru Bilinen Yanlışlar