Değerli Üyemiz,
Birinci aşaması 2021 Kasım ayında gerçekleştirilen “Değişim Döneminde Etkili İletişim ve Etkili Satış Seminerinin” 2. aşaması olan “Değişim Döneminde Satışın Yeni Öncelikleri ve Marka İtibarı” konulu eğitim 30 Nisan 2022 Cumartesi günü 13.00-17.30 saatleri arasında İtibar Yönetimi Danışmanı Aylin Onart tarafından Odamız Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir.
Eğitim ücretsiz olup tüm üyelerimizin katılımına açıktır, eğitim sonunda katılımcılara eğitim sertifikası verilecektir. Katılımcı sayısını belirleyebilmemiz için aşağıdaki linki 28 Nisan 2022 Perşembe gününe kadar doldurmanızı rica ederiz.
https://forms.gle/VM16aSDj5nUXTdhP6
Eğitim Detayları
Çok değil son 20 yıla baktığımızda, şirket kültürleri veya karmaşık iş süreçleri, pazardaki veya müşteri taleplerindeki değişimi analiz ederek, sıçramalı iyileştirmeler yapabilecek öğrenme çevikliğini kaldıramayan birçok marka ve şirketin, pazarlarını kaybettiğini ve silinip gittiklerini rahatlıkla görebiliriz. Bu durum bize gösteriyor ki; şirketlerimiz ve markalarımız için inovasyon kültürünü oluşturabilmek amacıyla çalışanlarımız sadece “teknik” olarak çok yetenekli olmamalı, aynı zamanda iyi bir iletişim lideri ve de öğrenen bir organizasyon içinde sürekli eğitimle “öğrenme ve paylaşma özgürlüğüne” de sahip olmalılar. İş dünyasında değişimin bu kadar hızlı ilerlediği günümüzde öğrenmeyi öğrenemezsek, rekabet etme şansımızı da kaybediyoruz.
Çeviklik ve yılmazlık faktörlerinin önem kazandığı iş yapış şekillerinin dönüşüm sürecinde yönetimler ve müşteri profili de artık X ve Y kuşağından ziyade dönemin değişim hızında rol oynayan Z kuşağına yönelik olarak planlanmaya başlanmış, dijital anlamda da değişimi öngöremeyip yakalamayan veya keyfi tercihlerle kendi haline bırakan kişi ve şirketler de yok olmaya yüz tutmaktadır.
Yeni dönem satış sürecinin özelliklerine ve bileşenlerine, müşterinizle nasıl iletişim kurabileceğiniz ve nasıl satış yapabileceğiniz konusunda çeşitli yöntem ve stratejilere dair farkındalık yaratması amaçlanan “Değişim Döneminde Etkili Satış Yönetimi” başlıklı eğitim, bilgi aktarımında bulunmakla birlikte, davranışları değiştirmeye yönelik, kişilerin çevrelerine ve kendilerine bakışlarında rehber niteliğindedir. Satışta kişisel iş felsefesi yönetiminin önemi, yeni yüzyılda müşteri tipleri ve yönetimi, satışta sunulan hizmet kalitesi ile yaratılan müşteri memnuniyeti, satışı gerçekleştirme becerisi, satışın basamaklarını doğru zamanda kullanma gibi konulara bu eğitimle detaylı bir bakış sağlanacaktır. Yeni dönemin getirdiği dinamikler ve zorlu rekabet ortamında daha da hassasiyet kazanan güven boyutlarının işe yansıması ve satış odaklı iletişim sürecinde yeni beceriler kazanılması hedeflenmektedir.
Kimler Katılabilir?
Halihazırda çalışan, satış sektöründe uzmanlaşmak isteyen veya bilgilerini yenilemek isteyen tüm yöneticiler, çalışanlar, satış danışmanları, satış temsilcileri ile markasına değer veren iş sahipleri ve çalışanlarla birlikte satış sektörüne yeni girmiş ya da girmek isteyen kişiler katılabilir.
Eğitimin İçeriği
Dönüşümle Birlikte Satış İşinde Ne Değişti?
Tüketici İç Görüsü
Güç mü? Samimiyet mi?
Duygusal Zekânız ve Hisleriniz Satışı Nasıl Etkiliyor?
Pazarlamasız Satış Olur mu?
Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi
Çevik Kültür ve Satış Ekibinde Takım Olgunluğu
Müşteriye Ulaşmada 5N1K Kuralı
Yaratıcı Ve Yenilikçi Satış
Müşteri Davranışları ve Profilleri
Müşterinin Satın Alma Refleksi
Rahat Bir Görüşme Yapmak
Güven Felsefeniz ve Güvenilir Satış Danışmanı Olmak
Tutumun Gücü
Satışta İki Ana Yetenek: Hissetmek Ve Fethetmek
Satış Yapmak ve 4İ Formülü
Müşterinizle Bağ Kurmaya Telefonda Başlayın: Fiyat mı? Değer mi?
Satış İçin Sorular ve Soru Sormanın Önemi