Menü Kapat

İLETİŞİM BİLDİRİMİ

ÜYE VE PAYDAŞLARIMIZA BİLDİRİMDİR…!

Amacımız Üyelerimizin ve paydaşlarımızın, ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılayacak kalitede hizmet sunmak, ülkemizin ticari ve ekonomik hayatının gelişmesine katkıda bulunmak ve faaliyetlerimizi sürekli olarak değişen şartlara uygun geliştirmektir. Bu amaç doğrultusunda hizmetlerimiz ile ilgili Odamıza iletilen her türlü şikayet ve öneri Oda Yönetimimiz tarafından değerlendirilir. Odamıza iletilen şikayet ve öneriler hizmetlerimizi geliştirme fırsatı olarak ele alınır.

Hizmetlerimizi ve Yönetim Sistemlerimizi sürekli iyileştirmek, üyelerimizin ticari yaşamına katkıda bulunmak, faaliyetleri kolaylaştırarak üyelerimizi desteklemek amacı ile Odamızın tüm hizmetlerinin belli bir kalite seviyesinde, üye beklenti ve isteklerine duyarlı; günün ekonomik ve teknik şartlarına en uygun biçimde gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.

Üye Memnuniyeti Politikamız;

İletişim kanallarını sürekli açık tutup kontrol ederek üye geri bildirimlerini ve şikayetlerini almak, bu geri bildirimleri hızlı ve sistemli bir şekilde değerlendirmek ve çözüm sağlayarak üye memnuniyetini sağlamak.

ÖNERİ VE ŞİKAYETLERİN YÖNETİM SÜRECİ

Üye ve Paydaşlarımızın Şikayet İletişim(Bildirim) Kanalları

https://ayvalikto.org.tr/gorus-oneri-formu/ linki ile ulaşılan Web sitemizdeki  “Görüş Öneri Formu” ile;