KALİTE POLİTİKAMIZ
Üyelerimize nitelikli hizmet vermek, üyelerimizin hak ve menfaatlerini korumak, kurumsal yapımızı güçlendirerek hizmetlerimizin kalitesini sürekli geliştirmek.
MALİ POLİTİKAMIZ
Üyelerimize ve toplumumuza karşı yükümlülüklerimizi yerine getirecek mali güce sahip olmak, tüm maddi kaynaklarımızı üye odaklı olarak kullanmak.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
Eşitlikçi, adil ve sürekli gelişime açık olmak.
Çalışanların mesleki ve kişisel gelişimini arttırarak hizmet kalitesini yükseltmek.
Seçimle göreve gelen organlara etkin bir oryantasyon uygulayarak yönetim etkinliğini ve temsil gücünü üst düzeye çıkarmak.
HABERLEŞME ve İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
Teknolojik tüm imkan ve fırsatlardan, tüm iletişim mecralarından ve sosyal medyanın gücünden faydalanarak üyelerimizi ve diğer paydaşlarımızı kapsayan etkin, hızlı ve sürekli bir iletişim ağı kurmak.
ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
İletişim kanallarını sürekli açık tutup kontrol ederek üye geri bildirimlerini ve şikayetlerini almak, bu geri bildirimleri hızlı ve sistemli bir şekilde değerlendirmek ve çözüm sağlayarak üye memnuniyetini sağlamak.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
Odamızın tüm süreçlerinde üretilen ve depolanan bilgi varlıklarımızın bütünlüğünü korumak, kolay ulaşılabilirliğini sağlamak ve risklere karşı muhafaza etmek.