KALİTE POLİTİKAMIZ
Eşitlikçi, açık, çalışkan ve yenilikçi hizmet felsefemizi tüm birimlerimizde ve ilişkilerimizde uygulamak, üyelerimize ve toplumumuza kesin fayda sağlamak, kurumsal yapımızı güçlendirerek hizmetlerimizin kalitesini sürekli geliştirmek.
MALİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ
Üyelerimize vereceğimiz hizmet kalitesini arttırmak için tüm maddi kaynaklarımızı üye odaklı olarak kullanmak.
Kaynaklarımızı stratejik hedeflerimiz doğrultusunda planladığımız şekilde gerçekçi kullanmak ve üyelerimize kesin fayda sağlamak.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
Eşitlikçi, adil ve sürekli gelişime açık olmak.
Çalışanların mesleki ve kişisel gelişimini arttırarak hizmet kalitesini yükseltmek.
Seçimle göreve gelen organlara etkin bir oryantasyon programı uygulayarak Yönetim etkinliğini ve temsil gücünü üst düzeye çıkarmak.
HABERLEŞME ve İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
Günümüzdeki teknolojik imkan ve fırsatlardan faydalanarak üyelerimizi ve diğer paydaşlarımızı kapsayan etkin, hızlı ve sürekli bir iletişim ağı kurmak.
ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
Tüm iletişim kanallarını kullanarak üyelerimizin iletişim bilgilerini güncel tutmak, üyelerimize ulaşabilmek, istek, öneri ve şikayetlerini alıp değerlendirmek.
Üyelerimizden aldığımız geri bildirimler sayesinde hizmetlerimizde sürekli iyileştirme yapabilmek
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
Odamızın tüm süreçlerinde üretilen ve depolanan bilgi varlıklarımızın bütünlüğünü korumak, kolay ulaşılabilirliğini sağlamak ve risklere karşı muhafaza etmek.